WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Go to your suggested website

Back to top

תוכנית שירות המתאימה לצורכי הלקוח

אנו יוצרים תוכנית שירות ייחודית המתאימה לציוד המותקן. תוכלו לבחור מבין חבילות השירות על פי רמת הטיפול הנדרשת.

שירות מקצועי בכל עת

מרכז שירות הלקוחות יספק לכם תמיכה מסביב לשעון לפתרון הבעיות הכרוכות בציוד. קל לפנות למרכז השירות המקומי - פשוט חייגו את המספר הנכון למדינה שבה אתם נמצאים. הצוות המקצועי שלנו מכיר את הציוד שלכם ובאפשרותו לשגר טכנאי שירות כדי לפתור את הבעיה.

טכנאים מיומנים ומקצועיים

טכנאי השירות שלנו הם מקצוענים ומיומנים שהתמחו בתחזוקת מעליות ודרגנועים כך שיתפקדו בצורה חלקה ובטוחה. הטכנאים שלנו הינם בעלי ידע המאפשר להם לפתור במהירות בעיות בכול המותגים והסוגים של הציוד, ולתקן את מרבית התקלות בביקור יחיד.

מתן טיפולים שוטפים לשמירה על תפקוד הציוד

התחזוקה המונעת של KONE מסייעת למנוע תקלות לפני שהן מתרחשות. השימוש, הגיל וגורמים רלוונטיים אחרים קובעים את אופן התחזוקה של הציוד. התוכנית שנתפרה בהתאמה לצרכים שלכם מבטיחה שכול הרכיבים הפרטניים והמערכות מתוחזקים במועד הנכון ובהתאמה לכול התקנות — מבלי להתחשב במותג.

בדיקות מצב הציוד שמסייעות בתכנון עתידי

במטרה לשמר את התפקוד החלק ואת הבטיחות של הציוד, אנו נמליץ על תיקון או חידוש ושדרוג על סמך בדיקת מצב הציוד.

כיצד לבחור את ספק השירות הנכון?

אנו מאמינים שהמקום הטוב ביותר שממנו ראוי להתחיל בחיפוש אחר ספק שירות, הוא לחשוב ולהגדיר את הצרכים שלכם ושל הציוד, וכן גם את אלה של הבניין. בדף זה כללנו מספר דוגמאות של מה עשויים להיות צרכים אלה. כאן תוכלו גם לראות כיצד הפתרונות שלנו תומכים בצרכים שלכם.

  • אנו מכינים תוכנית שירות פרטנית לכול המותגים וסוגי הציוד המבוססת על מידע טכני ועל נתוני השימוש בציוד.

  • הבקרה השוטפת שלנו על הציוד הביאה אותנו להפחתה מתמשכת ומתמידה של התקלות בציוד של לקוחותינו.

  • צוות שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם 24/7/365 ויענה על פנייתכם בתוך 20 שניות, או פחות.

  • במקרה של נוסעים לכודים, נגיע לאתר בתוך כ- 45 דקות, בממוצע.

  • רכבי השירות שלנו מצוידים במלאי חלפים. חלפים אחרים אנו מקבלים בתוך 24 שעות, כך אנו מסוגלים לתקן את מרבית התקלות בביקור יחיד.

  • טיפולים שוטפים שאנו מבצעים מביאים את הציוד לזמינות של גבוהה ביותר.

  • שירותי התחזוקה שלנו מצייתים לכול תקנות הבטיחות המקומיות ולכול הדרישות המשפטיות.

  • ההכשרה של הטכנאים שלנו כוללת היכרות של מותגי ציוד שונים ואנו מחזיקים מלאי חלפים גם של מותגים אחרים.

לחצו כאן לקבלת הצעה ללא התחייבות