שירותי התחזוקה של KONE

פתרונות תחזוקה לכל צורך

img_Your maintenance journey_02_Content_block-950x540

תחזוקה מותאמת אישית המאפשרת שליטה מלאה

הכל מתחיל בהקשבה ובהבנת הצרכים, הציוד והמשתמשים שלכם. לאחר מכן נייצר עבורכם סל פתרונות תחזוקה מותאמים אישית.

ההצעה שלנו תפרט במדויק מה היא כוללת כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

img_Your maintenance journey_03_Content_block-950x540

תחזוקה מונעת כדי לשמור על פעילות תקינה

תחזוקה מונעת נכונה מאפשרת לשמור על פעילות בטוחה וחלקה של הציוד שלכם. אנו ניצור עבור הציוד שלכם תכנית תחזוקה על סמך השימוש בו. כמו כן, נעדכן אתכם במצב הציוד וביצועיו בסקירות שנתיות ובכל צורכי התיקון הנדרשים מעת לעת.

img_Your maintenance journey_04_Content_block-950x540

תיקונים מהירים לתקלות בלתי צפויות

אם משהו משתבש, הטכנאים שלנו יכולים לפתור את רוב הבעיות בביקור אחד. אנו נעדכן אתכם לגבי המתרחש ומתי הציוד יפעל שוב.

img_Your maintenance journey_05_Content_block-950x540

כלים מקוונים חכמים כדי לעדכן אתכם

KONE מעניקה גישה מיידית למידע על חוזי תחזוקה, ציוד, עבודות תחזוקה שוטפות, הסברים ותיקונים. ניתן גם ליצור דוחות על עבודות תחזוקה שהושלמו ועלויות לתכנון ולתקצוב קלים יותר.

KONE Mobile היא אפליקציית סמארטפון המאפשרת לעקוב אחר סטטוס הציוד שאנו מתחזקים עבורכם, כולל מערכת 24/7, כמו גם עבודות תחזוקה שוטפות, בעבר ובעתיד.

img_Your maintenance journey_06_Content_block-950x540

תחזוקה משמרת עם המערכת KONE 24/7 Connected

נצלו את עדכוני המערכת החכמה KONE 24/7 Connected Services - פחות תקלות, תיקונים מהירים, בטיחות גבוהה יותר ותמונה ברורה לכל מה שקורה עם הציוד שלכם.

img_Your maintenance journey_07_Content_block-950x540

תמיכה מהמומחים שלנו לקבלת החלטות חכמות יותר

KONE 24/7 Planner, המבוססות על נתוני שימוש אמיתיים בציוד, מאפשרת לתכנן ולנהל את הנכסים שלכם. במקום לעבוד עם תכניות מיושנות ותקציב לא גמיש, תוכלו לקבל החלטות טובות יותר מה לתקן ולשדרג ומתי וזאת בהתבסס על מצב הציוד השימוש בפועל.

איך קונים שירותי תחזוקת מעליות - מדריך

איך קונים שירותי תחזוקת מעליות - מדריך

המדריך שלנו יסייע לכם בבחירת השותף הנכון ביותר לתחזוקה השוטפת של הציוד בבניין שלכם.

צרו איתנו קשר

השתמשו בטופס למטה כדי לספר לנו יותר כיצד אנו יכולים לסייע לכם. אחד מאנשי הצוות שלנו יצור עימכם קשר בהקדם האפשרי.

Sample form


כיצד נוכל לסייע לך? *|אני מעוניין במוצר או בשירות של KONE|אני מעוניין ליצור קשר עם שירות הלקוחות של KONE




972+






ההודעה שלי בנושא *|שרותי תחזוקה|חשבונית|פרויקט בבניה|כלים דיגיטליים של KONE|תלונה|משוב על KONE|אחר

השאילתא שלי בנושא *|התקנת בבניין חדש|התקנה בבניין קיים|תיקון או שדרוג ציוד קיים|בירור חוזה תחזוקה חדש|מערכת Residential Flow לבניין חדש|מערכת Residential Flow לבניין קיים|24/7 Connected שירות|אחר
סוג ציוד / שירות *|מסועים|מעליות|מדרגות נעות|דלתות|פתרונות מתקדמים לתנועת אנשים|תכנון וייעוץ לתנועת אנשים|מרובה / אחר
סוג בנייה*|מגורים|משרדים|מסחרי|מלונאות|פנאי, חינוך, בניינים מיוחדים|רפואי|תחבורה ציבורית ושדות תעופה|מרינה ונמלים|אחר
התפקיד שלי *|אדריכל|קבלן|דייר|ועד|מנהל הנכס|בעל הנכס|יזם|יועץ |רגולטור|מנהל הבניין|אחר

בשליחת טופס זה אנו נאסוף את הנתונים האישיים שלך. למידע נוסף על עיבוד נתונים אישיים ניתן לעיין בהצהרת הפרטיות שלנו.