השרות החדש מאפשר לנו לחזות, לתחזק ולפעול בצורה טובה יותר עוד לפני שמתגלה כשל בציוד. מבחינתכם, המשמעות בטיחות מוגברת, שקיפות מלאה ושקט נפשי. אם משהו יקרה אנחנו כבר נדע זאת מראש.
KONE 24/7 Connected Services
תחזוקה מונעת – ועכשיו עם יכולת ניבוי
המעליות, הדרגנועים ודלתות הבניינים האוטומטיות משתמשים כעת בטכנולוגיה העדכנית ביותר ויכולים להעביר נתונים ולהבטיח שהטכנאים יקדימו תמיד כל התרחשות. והתוצאה? פחות תקלות, תיקונים מהירים יותר ושקט נפשי מוגבר עבורכם.
בטיחות משופרת – מעקב 24/7
המעליות פועלות 24/7 וכך גם אנחנו. אם מתגלה בעיה, הנתונים שאנו מקבלים מלמדים אותנו מהם הגורמים ואת דחיפות הטיפול. המעקב סביב השעון מאפשר לנו להגיב במהירות במקרה של תקלות פתאומיות.
יותר שקיפות - תמיד תהיו מעודכנים
כאשר מזוהים כשלים קריטיים הטכנאי ואתם תקבלו התראות באופן מיידי. המשמעות היא חיסכון בזמן, כיוון שאינכם נדרשים לדווח לנו על בעיות, ואף תוכלו לקבל תשובות עוד לפני שהבנת שמשהו קרה. כשאתם מודעים באופן מלא על כל המתרחש, תוכלו לתכנן את צעדיכם ולהקצות תקציב לצורכי תחזוקה עתידיים.
איך השירותים המקוונים 24/7 עובדים?
השירותים המקוונים 24/7 מעדכנים את מצב המעליות והדרגנועים מסביב לשעון
בקרה תמידית על פרמטרים מרכזיים
החיישנים שמותקנים במעליות ובדרגנועים אוספים מידע 24/7 אודות פעולות של פרמטרים מרכזיים, נתונים סטטיסטיים הנוגעים לשימוש וכשלים. כל המידע נשלח בזמן אמת אל ענן השירות של KONE, שם ממוקמים כלי הניתוח.
טכנולוגיה מתקדמת מזהה צרכים מראש
הנתונים מעובדים באמצעות מערכת הניתוח המתקדמת Watson IoT של IBM. כאשר המערכת מזהה צורך בתחזוקה, היא שולחת התראה מידית לטכנאי, או יוצרת קשר עם התמיכה הטכנית או שירות הלקוחות, בכפוף למידת החומרה של הבעיה.
שקיפות מלאה
טכנאי השירות שלכם מקבל מידע אודות צורכי השירות ומספק את השירות באופן מידי כאשר מדובר בבעיות קריטיות, או במהלך ביקור התחזוקה הבא כאשר הנושא אינו דחוף.
אנו שולחים עדכונים ברורים ומדווחים אודות כל הפעולות שננקטות לצורך הבטחת תפקוד תקין של הציוד שברשותכם.
לעוד מידע והצטרפות לשרות החדש – שרותים מקוונים חכמים 24/7
התוצאות מדברות בעד עצמן
נתונים אלה נאספו במשך 12 חודשים מ 100 מעליות ודרגנועים מגילאים ומבנים שונים
פעולות תחזוקה ייזומות
אנו מגלים את צרכי השירות מוקדם יותר ומתקנים אותם לפני שהם מתפתחים לבעיות.
9 סימפטומים מוקדמים התגלו בכל אחת מהיחידות לאורך השנה
חסכון בזמן ושיפור בנוחות המשתמשים
אנו מקטינים את מספר הפעמים בהם הציוד מופסק וכשלים קריטיים
הפחתה של 60% מסך הקריאות שדווחו ע"י לקוחות
בעיות נפתרות כבר בביקור הראשון של הטכנאי
הטכנאים שלנו יודעים את מהות התקלה לפני שהם מגיעים, יש להם את חלקי חילוף הנכונים ויכולים לפתור את הבעיה במהירות.
עלייה של 25% במקרים בהם הפיתרון היה ביקור הראשון
שרותי תחזוקה
הכר את שירותי התחזוקה שלנו ומצא מידע נוסף על הפתרונות הזמינים.
אתר זה משתמש בקובצי Cookies על לאפשר לך את חווית המשתמש הטובה ביותר.
המשך השימוש באתר, ללא שינוי הגדרות הדפדפן, מהווה הסכמה מפורשת לשימוש בקובצי Cookies.
אתה רשאי לשנות את הגדרות הדפדפן ואת העדפותיך בכל עת.