שירות KONE 24/7 Connected

חיים עירוניים ללא הפרעה

שירותי KONE שמחוברים 24/7 מספקים מידע חשוב על צרכי התחזוקה הקרובים ומזהים קשיים אפשריים לפני שנוצרות בעיות. אנחנו מחברים את המעליות, המדרגות הנעות ודלתות הבניין האוטומטיות שלך לשירות מבוסס ענן ומשתמשים בניתוחים מבוססי בינה מלאכותית כדי לקבל החלטות תחזוקה חכמות מראש לתנועת אנשים ברמה אחרת.

חוכמה

תחזוקה מראש מעלה את ערך הבניין שלך ומאריכה את חיי הציוד.

בטיחות

ניתוח מתמשך של ביצועים וסיכונים מפחית את הסיכון לתקלות ומשפר את הנגישות.

שקיפות

עם ניטור 24/7 אתה מקבל מידע מיידי אם צצה בעיה ויכול לתכנן לצרכי תחזוקה עתידיים.

התוצאות מדברות בעד עצמן!

שירותי KONE שמחוברים 24/7‬‏‫ כבר עזרו לשפר את האמינות והביצועים של אלפי פרטי ציוד בבניינים מכל הסוגים.

חוויית משתמש משופרת

ניטור מסביב לשעון מגביר את הבטיחות ומשפר את הנגישות. התוצאה הסופית היא תנועת אנשים חלקה ומשתמשים מרוצים.

תחזוקה ותכנון ללא מאמץ

על ידי זיהוי יזום ותיקון של בעיות לפני שהן נוצרות, אנחנו חוסכים למנהלי הבניין זמן ומקצרים את עומס העבודה שלהם. המלצות מבוססות עובדות לניהול נכסים עוזרות להאריך את חיי הציוד.

דחיפה לעסק שלך

כשהציוד שלך פועל בצורה חלקה, גם העסק שלך מתנהל חלק. אנחנו נותנים לתנועת האנשים ולעסק שלך דחיפה על ידי טיפול בבעיות באופן יזום ואופטימיזציה של תזמון התחזוקה בהתאם לצרכים שלך.

הדרך החכמה להוסיף ערך

תחזוקה חכמה מראש ותכנון ניהול נכסים מבוסס עובדות עוזרים לך להחליט על השקעות טובות יותר, מאריכים את חיי הציוד ודואגים שהבניין שלך יהיה מתקדם.

+70%

זיהוי יזום של כשלים

זה חלק מפעילויות התחזוקה שבוצעו באופן יזום בשנתיים הראשונות:

30%-

משתמשי הקצה רואים פחות תקלות

הפחתה במספר קריאות השירות בשנתיים הראשונות:

שירותי KONE שמחוברים 24/7 מציעים

לדאוג לנסיעות יעילות וידידותיות למשתמש, מהדלת ועד ליעד.

img_247CS_03_Content_block-950x540

למקסם את שעות הפעילות של המעלית שלך עם תחזוקה מראש

KONE 24/7 Connect

מעליות, מדרגות נעות ודלתות אוטומטיות המחוברות לענן מספקות זרם קבוע של נתוני שימוש שעוזר לנו לקבל החלטות חיזוי מושכלות איך לפתור בעיות אפשריות לפני שיגרמו הפרעות. ניתוח מתקדם קובע אם הבעיה קריטית ודורשת טיפול מיידי או אם אפשר לפתור אותה במהלך ביקור התחזוקה המתוזמן הבא, וכך התחזוקה יעילה יותר.

את המידע משתפים בפורמט שקוף שאפשר להתאים לצרכי הדיווח שלך, כך שתדע תמיד מה קורה – ומה הצלחנות למנוע.

img_247CS_04_Content_block-950x540

ניטור מצב ציוד בזמן אמת

KONE 24/7 Alert

KONE 24/7 Alert הוא שירות אבחון מסביב לשעון שעוקב ומנתח ללא הרף את מצב ההפעלה של המדרגות הנעות והדלתות האוטומטיות שלך.

אם צצה בעיה, תקבל הודעה מיידית עם הוראה איך להפעיל מחדש את הציוד באופן בטוח ופרטים על גורם התקלה.

img_247CS_05_Content_block-950x540

תכנון ניהול נכסים מבוסס נתונים

מתכנן KONE 24/7

מתכנן KONE 24/7 מעלה את תכנון ניהול הנכסים לרמה חדשה לגמרי עם המלצות מוקדמות מבוססות עובדות שעוזרות לך להאריך את חיי המעליות שלך.

נתונים על מצב הציוד ומידע על תיקונים ושדרוגים עתידיים עוזרים לך לתעדף איפה ומתי להשקיע, וגם איך לתזמן עבודה כך שתנועת האנשים לא תיפגע יותר מדי.

ככה זה עובד

תחזוקה חכמה מראש שעוזרת להניע את הבניין שלך

1. ניטור מסביב לשעון

אנחנו פוקחים עין על ביצועי הציוד שלך

img_247CS_06_residential-landingpage-section4-column1

2. ניתוח חכם

הטכנולוגיה החכמה מנתחת את צרכי התחזוקה ומאתרת בעיות פוטנציאליות לפני שהן מפריעות.

img_247CS_07_residential-landingpage-section4-column2

3. התרעות בזמן

הטכנאים שלנו מקבלים את המידע הנכון בזמן הנכון כדי לתקן במהירות את הבעיות.

img_247CS_08_residential-landingpage-section4-column3

4. דיווח ברור

ניידע אותך על כל העבודה שאנחנו עושים ומה התוצאה.

img_247CS_09_residential-landingpage-section4-column4

התעדכן בכל מקום, בכל עת

מידע תחזוקה בזמן אמת בקצות אצבעותיך

img_Preventive_maintenance_08_Selected_highlights-688x376

KONE באינטרנט

KONE באינטרנט מעניק לך ולצוות שלך גישה מסביב לשעון לנתוני ביצועים, תחזוקה, תקלות ותיקונים לכל הציוד שלך באמצעות פורטל קל לשימוש.

img_Preventive_maintenance_09_Selected_highlights-688x376

KONE לנייד

עם אפליקציית KONE למכשיר הנייד תוכל להתעדכן בכל מה שקורה בציוד שלך בכל מקום, בכל עת. אפשר לבחור לקבל הודעות בטלפון החכם שלך על מצב הציוד, תזמון תחזוקה, והתקדמות עבודת תחזוקה שאנחנו מבצעים בשבילך.

נושאים קשורים

צור קשר

אפשר להשתמש בטופס הבא כדי לספר לנו איך נוכל לעזור לך. אחד מאנשי הצוות שלנו יחזור אליך בהקדם האפשרי.

Sample form


How can we help you? *|I am interested in a KONE product or service|I want to contact KONE customer service










My message is about *|Maintenance services|Invoices|Ongoing project|KONE digital tools|A complaint|Feedback about KONE|Other

My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance services|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Doors|Smart building solutions|People Flow planning services|Multiple/other
Building type *|Residential|Office|Retail|Hotel|Leisure, education, special buildings|Medical|Public transportation and airports|Marine (e.g. vessels or offshore installations)|Other
Your role *|Architect|Builder|Resident|Housing board member|Facility manager|Building owner|Developer|Consultant|Other

Please notice, that when you submit this form, we will be collecting your personal data. For more information about personal data processing, please see our Privacy Statement.