KONE ישראל - נעים להכיר!

img_technician_360X540

KONE - חברת המעליות המובילה בישראל
בשנת 1961 נוסדה חברת ישראליפט ועסקה בייצור, התקנה ומתן שירות למעליות בפרויקטים רבים ברחבי מדינת ישראל. במשך שנים רבות שימשה ישראליפט כמפיצה רשמית ובלעדית של KONE העולמי. שיתוף הפעולה והסינרגיה בין החברות הבשיל בשנת 2013, לידי החלטה של הנהלת KONE העולמית לרכוש את ישראליפט הישראלית באופן מלא.
ב-2018 הוחלט לאמץ באופן רשמי את המותג ולהפוך ל-KONE ישראל. החיבור הטבעי בין ישראליפט מישראל ו-KONE מפינלנד, מצרף ניסיון, שורשיות ומשפחתיות של עובדי התעשייה הישראלית מחד, ומאידך מוניטין מוכח של חברה בינלאומית המתמחה בטכנולוגיה, חדשנות ובטיחות.

החזון והאסטרטגיה של KONE
סוגים שונים של בניינים משמשים למטרות שונות ומשפיעים על תנועת האנשים ועל המרחב בו הם נעים. החזון של KONE הוא לספק את "The best People Flow® experience". המשמעות היא שהחברה מספקת למשתמשי הקצה וללקוחותיה קלות, אפקטיביות וחוויית משתמש מיטבית לאורך כל מעגל החיים של הבניין.
כדי להפוך את החזון למציאות, KONE הגדירה ארבע דרכים אותן היא מובילה ביחד עם הלקוחות:


  • שיתופי פעולה ויכולות חדשות - מציאת טכנולוגיות חדשות משנות חיים. עובדי KONE ישראל לומדים ומסגלים לעצמם יכולות חדשות כל הזמן.
  • פתרונות ושירותים ממוקדי-לקוח - לקוחות מחפשים שיבינו את הצרכים שלהם. ל-KONE ישראל יש היכולת להציע להם פתרונות ושירותים גמישים המספקים ערך מוסף.
  • ביצוע מהיר וחכם - לקוחות רוצים מהשותפים בפרויקט שיהיו מקצועיים, מהירים וממוקדים. KONE ישראל עובדת חכם, מהיר ומתמקדת ביצירת ערך עבורם.
  • תפיסה שירותית מקצועית - הלקוחות מעריכים שותפים שיורדים לשורש העניין ופועלים מעל למצופה. מה שמבדיל את KONE ישראל מאחרות הוא השירות המעולה שהיא מספקת.

התרבות הארגונית של KONE ישראל מבוססת על בסיס איתן של ערכי בטיחות ואיכות:

  • בטיחות היא בראש סדר היום של החברה שמאמינה כי ניתן למנוע כל תאונה.
  • איכות היא אחריותו של כל עובד בחברה. האיכות היא חלק בלתי נפרד מהעשייה של החברה, משלב ההתקשרות עם הלקוח, דרך תכנון המוצר ועד לשירותים שהחברה מציעה.

מעל ל-100 שנות ניסיון
KONE הינה חברה ציבורית פינית, שנוסדה ב-1910. מטה החברה ממוקם בהלסינקי שבפינלנד, ולחברה שמונה מרכזי מרכז ופיתוח ושבעה מפעלי ייצור, במקביל לרשת מפיצים ב-140 מדינות. החברה מעסיקה כ-57,000 עובדים, המשרתים יותר מ-450,000 לקוחות ביותר מ-60 מדינות בעולם.

איך העתיד יראה?
בעשורים האחרונים אנו חווים שינויים באופי הערים, מבניינים נמוכים לגבוהים וגורדי שחקים. בקרוב, מגדלים יכילו ערים שלמות, אשר יהיו גבוהים יותר, צפופים יותר, חכמים יותר ובעלי שימושים רבים. ככל שהערים הופכות לאטרקטיביות ומחוברות יותר, כך האתגרים משמעותיים יותר.

חברת KONE מייצרת פתרונות הנותנים מענה לאתגרים אלו: שינוע ואיזון אנשים רבים והפחתת עומסים, תוך התאמת פתרונות המתאימים לערים חכמות, ולאנשים אשר מצפים שהסביבה תגיב לצרכים שלהם.

הפלטפורמה הדיגיטלית של KONE הושקה בישראל
KONE ישראל השיקה לאחרונה את סדרת המעליות הדיגיטליות הראשונה בעולם - Class KONE DX - המגדירה מחדש את חווית המעלית בעזרת קישוריות מובנית היוצרת חוויה אישית ומשפרת את תנועת האנשים.

הפלטפורמה הופכת את המעלית ממערכת סגורה לפתוחה, דינאמית ומאובטחת ומאפשרת לחבר למעלית את כל הפתרונות הדיגיטליים של KONE ויישומי צד שלישי, כמו רחפנים, פתרונות אמזון, אפליקציות ניווט וכדומה.
כל פיתוח חיצוני עתידי יוכל להתחבר לממשק Class KONE DX ובכך לשמור את הבניין חכם, רלוונטי, גמיש ועדכני גם בעוד עשרות שנים. הפלטפורמה מכילה את כל השירותים הדיגיטליים של KONE, כמו המערכת 24/7 Connected Services המאפשרת חיזוי תקלות, וביצוע תחזוקה מונעת שחוסכת משאבים עתידיים לפני שהכשל מפריע לתפקוד המעלית; ופתרון KONE Residential Flow לבנייני מגורים, מערכת כניסה חכמה המאפשרת תנועה חלקה מהכניסה הראשית ועד לקומת היעד, ללא צורך בהמתנה ובפעולות פיזיות כלשהן, שליטה מרחוק, צפייה וניהול כניסת אורחים ועוד.

פתרונות חדשים לתנועה בטוחה ובריאה
עם פתיחתם המחודשת של מתחמים ומשרדים, בטיחותם ובריאותם של אנשים הופכת מרכיב מרכזי. הפתרונות שמציגה KONE ישראל מסייעים בהתניידות יעילה וצמצום התקהלות, שיפור איכות האוויר במעליות, וצמצום הצורך במגע ישיר עם משטחים:

  • KONE Elevator AirPurifier - מערכת טיהור לשיפור איכות האוויר במעלית תוך השמדת מרבית המזהמים הפוטנציאליים, לרבות חיידקים, וירוסים, אבק וריחות. המערכת משתמשת בטכנולוגיית PCO (Photocatalytic Oxidatuin) שפותחה בידי NASA.
  • KONE Handrail Sanitizer - מערכת אור אולטרה סגול לחיטוי מעקי מדרגות נעות. ניקוי מתמשך ללא כימיקלים וללא סיכון הנוסעים.
  • KONE Elevator Call - מערכת להזמנת המעלית מכל מקום בקרבתה באמצעות אפליקציה בטלפון הנייד, ובכך מייתרת לחלוטין את הצורך לגעת בכפתורי המעלית.

פרויקטים נבחרים בארץ
מנורה מבטחים, רמת גן; מלון רוטשילד 22, תל אביב; בית חולים אסותא, אשדוד; הרצליה HILLS, הרצליה; פרויקט מליבו, חריש; מגדלי אלון, תל אביב; בניין מאייר ברוטשילד, תל אביב; מלון Ritz-Carlton, הרצליה; מלון WEST לגון, נתניה; ובפרויקטים רבים אחרים. KONE זכתה במכרז של נת"ע ותספק מעליות ודרגנועים לקו האדום של הרכבת הקלה בתל אביב.

פרויקטים מובילים בעולם
מגדל ג'דה בערב הסעודית, המגדל הגבוה ביותר בעולם, שיתנשא לק"מ; Center Puli Greenland - מגדל משרדים המתנשא לגובה 300 מטר, ולצדו קניון עצום בעיר העתיקה ג'נאן שבסין; המבנה המפורסם והייחודי 180 Brisbane שבאוסטרליה, מגדל 'השמיים' בניו זילנד, הפתוח כל השנה למבקרים ומתנשא לגובה 229 מטר; ואצטדיון הארנה במוסקבה, שנבנה תוך היערכות להפעלת המעליות בטמפרטורות שצפויות לרדת מתחת ל-0 מעלות צלזיוס.