Ten ways to save energy in your building

עשרה טיפים לחסוך בעלויות האנרגיה בבניינים שלכם!

צמצום הדרישה לאנרגיה של הבניין שלך היא הדרך המהירה והישירה ביותר להתמודד עם שני חששות דחופים של זמננו: משבר האנרגיה ומצב החירום האקלימי. מתיקונים מהירים ועד לחידוש שאפתני יותר, ישנן דרכים רבות להכניס את הבית או המשרד לחסכון אנרגטי.

28 בספטמבר 2022


ככל שמחירי האנרגיה נוסקים באירופה ומשבר האקלים מעמיק, הצורך לחסוך באנרגיה דחוף יותר - ובולט יותר - מאי פעם. למרבה המזל, בין אם אתה מנהל מתקנים, מפתח, או אם אתה גר בבניין עם מעלית, יש צעדים גדולים וקטנים שכולנו יכולים לנקוט כדי להפחית את הביקוש לאנרגיה, שרבים מהם יכולים להיעשות במהירות וללא צורך לשפץ את כל הבניין שלך.


קרא את עשרת הטיפים שלנו לחסכון אנרגטי כדי לגלות כיצד להגביר את היעילות של הבניין שלך ולצמצם את צריכת האנרגיה שלך!

צעדים פשוטים כמו התאמת טמפרטורת החדר, אוורור ואורות יכולים לחסוך כסף באופן מיידי.
צעדים פשוטים כמו התאמת טמפרטורת החדר, אוורור ואורות יכולים לחסוך כסף באופן מיידי.

1. Boost energy efficiency with a quick-fix checklist

לא כל האסטרטגיות לחיסכון באנרגיה דורשות תכנון ארוך טווח או תקציב עצום. ניתן להשיג חיסכון מיידי באמצעות אמצעים פשוטים כגון, התאמת טמפרטורת החדר ואוורור החדר, החלפת איטום חלונות, מניעת טיוטות עם פסי מזג אוויר, הוספת בידוד וזכירה לכבות אורות ומכשירים אלקטרוניים כאשר הם אינם בשימוש. ביצוע פעולות אלו הללו עשויים לחסוך כסף במהירות ובקלות.

2. Not using it? Switch it off!

במשרדים ובחללים ציבוריים אחרים, אזורים כמו חדרי ישיבות, שירותים ומתקני אחסון עלולים להיגמר ללא תפוסה לתקופות ארוכות. חיישני תפוסה יכולים לזהות נוכחות אנושית ולכבות אוטומטית את האורות, החימום והאוורור כאשר אין בהם צורך. או לחשוב: אילו חלקים בבניין יכולים להיות כבויים לסוף השבוע? האם ניתן לסגור קומה שלמה לחודשי החורף?

משבר האנרגיה הנוכחי הוא תזכורת מוחלטת לכבות את האורות והאוורור כאשר אינם בשימוש, באמצעות חיישני תפוסה וטכנולוגיה חכמה כדי להפוך את השימוש לאוטומטי
משבר האנרגיה הנוכחי הוא תזכורת מוחלטת לכבות את האורות והאוורור כאשר אינם בשימוש, באמצעות חיישני תפוסה וטכנולוגיה חכמה כדי להפוך את השימוש לאוטומטי

3. Switch to standby

האם ביקרתם פעם בקניון או בבניין ציבורי ותהיתם כמה כוח מבוזבז על ידי מדרגות נעות ומסלולי הליכה שפועלים ללא הרף גם כשאף אחד לא משתמש בהם? מהירות מופחתת ומצב המתנה יכולים ליצור חיסכון משמעותי באנרגיה. ל-KONE יש היסטוריה ארוכה של עזרה ללקוחותינו להפחית את טביעות האנרגיה והפחמן שלהם, וכלי ה-EnerCal שלנו הוא דרך מצוינת לזהות כיצד לייעל את המעליות, המדרגות הנעות וההליכה האוטומטית שלך, ולצמצם את האנרגיה והעלויות.

4. Save money with smart building controls

אוטומציה היא גורם נוחות עצום בחיי היומיום שלנו, אבל היא גם יכולה לעזור לבתים ולמשרדים שלנו להיות יעילים יותר באנרגיה. טכנולוגיה חכמה מפצה על השכחה האנושית על ידי כיבוי התאורה והתאמת החימום, האוורור והמיזוג (המכונה HVAC) לפי הצורך, ומבטיחה שהחשמל לא יתבזבז כשאין משתמשים בסביבה. תכונות חסכוניות באנרגיה, כגון מנוע KONE EcoDisc®, הנעה רגנרטיבית, חשמול חכם ומצב המתנה, תורמות תרומה גדולה לפעולות בנייה דלת פחמן.

5. See the LED light


יש אינספור מעליות ישנות בשימוש ברחבי העולם עם נורות הלוגן המופעלות כל היום והלילה גם כשהציוד אינו בשימוש. תיקון פשוט כמו מעבר לנורות LED בשילוב עם דימרים, טיימרים או חיישני תפוסה הוא חיסכון יעיל ביותר באנרגיה.

הימנע מתקלות עתירות אנרגיה ושמור על הפעלת המעלית שלך בצורה חלקה על ידי שירות וניטור הציוד שלך באופן קבוע, למשל עם KONE 24/7 שירותי מחוברים.
הימנע מתקלות עתירות אנרגיה ושמור על הפעלת המעלית שלך בצורה חלקה על ידי שירות וניטור הציוד שלך באופן קבוע, למשל עם KONE 24/7 שירותי מחוברים.

6. Keep future bills down with preventive maintenance

יש לבדוק, לנקות ולתחזק את כל הציוד באופן קבוע כדי לוודא שהוא מתפקד כמתוכנן ואינו מבזבז אנרגיה. חלקים עייפים וחיכוך מכני במעלית או דרגנוע, למשל, יגרמו למערכת שלך לעבוד קשה יותר, ולבזבז אנרגיה יקרת ערך. ביקורים קבועים של טכנאי KONE ימנעו בזבוז יקר. יתרה מכך, יש לנטר את הציוד שלך מרחוק עם שירותי KONE 24/7 מחוברים, שעוזרים לחזות תקלות עתירות אנרגיה פוטנציאליות לפני שהן מתרחשות. בנוסף לתפקוד חלק ויעילות יותר, אתה גם תקבל שקט נפשי.

7. Take the stairs!

מעליות הן חבל הצלה חיוני עבור קשישים ואנשים עם מוגבלות בניידות, אך עבור אחרים - אם אינכם סוחבים תיקים כבדים או דוחפים עגלה - פעולת הקיימות הבריאה ביותר בבניין נמוך היא לעלות במדרגות! KONE תומכת בלקוחות על ידי מתן חישובי אנרגיה וייעוץ לפריסת People Flow®. אל תסתיר את גרם המדרגות שלך במסדרון חשוך - הפוך אותו למזמין והניע אנשים לחסוך באנרגיה בצורה מהנה ובריאה.

שקול לעלות במדרגות אם אתה מסוגל פיזית - זו אלטרנטיבה מהנה, בריאה וחסכונית באנרגיה לנסיעה במעלית או במדרגות נעות.
שקול לעלות במדרגות אם אתה מסוגל פיזית - זו אלטרנטיבה מהנה, בריאה וחסכונית באנרגיה לנסיעה במעלית או במדרגות נעות.

8. Save energy by modernizing old equipment

מודרניזציה היא פתרון מתמשך לבעלי בניינים המעוניינים להשיג חיסכון משמעותי לטווח ארוך. הידעתם שמעליות ומדרגות נעות מהוות עד 10% מצריכת האנרגיה הכוללת של בניין? על ידי עדכון עם הטכנולוגיה הטובה ביותר הזמינה, אתה יכול להשיג חיסכון ניכר באנרגיה. לדוגמה, המעלית הנמכרת ביותר של KONE, ה-MonoSpace® 500, חסכונית באנרגיה ב-90% יותר מאשר המקבילות שלה משנות ה-90.

9. Regenerate energy

התחדשות אנרגיה - ניצול אנרגיה מבוזבזת - היא אחת הדרכים היעילות ביותר לחיסכון באנרגיה. בבניין בינוני, כוננים רגנרטיביים של KONE יכולים לשחזר 20-40% מצריכת האנרגיה הכוללת של מערכת מעליות. בבניינים גבוהים יותר, החיסכון באנרגיה יכול להיות גדול עוד יותר. כאשר מעלית מיושנת בולמת, היא מייצרת אנרגיה מכנית שמחממת את הפיר שלך כמו טוסטר. על ידי התקנת כוננים רגנרטיביים, אנרגיה מבוזבזת זו נכבשת מחדש כחשמל וניתן להשתמש בה לתאורה ולמטרות אחרות.

טכנולוגיות חדשות כמו KONE UltraRope®  יכולות להציע יעילות אנרגטית שאין שני לה.
טכנולוגיות חדשות כמו KONE UltraRope® יכולות להציע יעילות אנרגטית שאין שני לה.

10. Choose innovations like KONE UltraRope®

עם המגוון הרחב ביותר בתעשייה של פתרונות חסכוניים באנרגיה מהטובים מסוגו, שמירה על חשבונות החשמל של לקוחותינו נמוכים כבר מזמן ללבנו ב-KONE. דרך אחת לעשות זאת היא באמצעות חידושים חלוציים כגון KONE UltraRope® הסופר-קל שלנו. טכנולוגיה זו שמשנה את המשחק שוקלת כחמישית מחבל הפלדה הרגיל ומספקת יעילות אנרגטית ללא תחרות, מה שמוביל לחיסכון באנרגיה של כ-15% בנסיעה של 500 מטר במעלית.


ככל שיותר ממשלות וחברות נכנסות מאחורי סדר היום של דה-קרבוניזציה, אנו עדים לשינוי איטי אך רדיקלי באופן שבו בניינים מתוכננים ונבנים. במהלך המעבר הזה לדרכים בנות קיימא יותר של בנייה וחיים בערים, לכולנו יש את חלקנו כדי לוודא שהחללים שבהם אנו משתמשים בחיי היומיום שלנו מנצלים את האנרגיה בצורה הטובה ביותר.

שתף את הדף