תחזוקת מעלית | שירותי מעליות ומדרגות נעות

אנחנו כאן לעזור

מה השירות שאתה מחפש?

תמיכה מותאמת ממומחים מהימנים

כיצד שירותי תחזוקה מותאמים אישית מחזיקים את הציוד, העסק והאנשים שלך

People conversing in a meeting room around a table - KONE Maintenance

מומחים מיומנים לצידך

מומחים שתוכלו לסמוך עליהם, זמינים בכל פעם שתזדקקו לייעוץ ופתרונות לא פשוטים כדי לשמור על תנועה בבניין שלכם.

Man with headphones working on a computer - KONE Maintenance

המידע הנכון - בזמן הנכון

נתוני ציוד ברורים וקלים להבנה זמינים איך ומתי שאתה צריך אותם, לצד שירותים שעוזרים לך לחסוך זמן ולתכנן בביטחון.

Woman going through security gates in a building lobby - KONE Maintenance

תהיה מוכן לכל מה שהמחר יביא

קישוריות משפרת את זמינות הציוד. פתרונות חכמים ויעילים לסביבה מבטיחים ביצועי ציוד לאורך כל מחזור חיי הבניין.

backimg_MaintenanceImage005-1920x1225px

אחריות לכל החיים

פתרונות תחזוקה שמותאמים בדיוק לצרכים שלך

חקור מגוון רחב של שירותי ערך מוסף לתחזוקת מעליות, ולתחזוקת מדרגות נעות.

מה נקודת המבט שלך?

מצא את שותף השירות שלך

 ייעל את תחזוקת המעלית ותחזוקת המדרגות הנעות אצלך. השתמש בכלי הפשוט שלנו כדי לראות כיצד תוכל להפיק יותר משותפות השירות שלך עם KONE.

מוכן להתחיל? התחל בכך שתראה לנו מה אתה הכי מעריך בשותף שירות

סדרו את התכונות הבאות לפי סדר חשיבות, כאשר מספר אחד הוא החשוב ביותר ומספר ארבע הוא הקטן ביותר.
1/3

ובכל הנוגע לעסקים, באילו סדרי עדיפויות אתה מצפה ששותף השירות יעזור לך?

סדר את הדרישות הבאות לפי סדר חשיבות, כאשר מספר אחד הוא החשוב ביותר ומספר ארבע הוא הקטן ביותר.
2/3

כמעט מסיימים! האם תוכל לספר לנו קצת יותר על עצמך ועל עבודתך?





3/3
Result Field

 מעוניין ללמוד עוד? הירשם כדי לגלות כיצד אנו יכולים לעזור לך עם נושאים אלה ועוד רבים אחרים התואמים את תחומי העניין שלך.
שים לב שכאשר אתה שולח את הטופס אנו נאסוף את הנתונים האישיים שלך. למידע נוסף על עיבוד נתונים אישיים, אנא עיין בהצהרת הפרטיות שלנו. Privacy Statement


img_Sustainable-Innovations-950x540

אפס פליטת CO2 עם פתרונות KONE

KONE מחויבת לנקוט בצעדים קונקרטיים לקראת תחזוקת ציוד ירוקה יותר. זו הסיבה שאנו מתקדמים לעבר צי מכוניות שירות בעל פליטה נמוכה ומשתמשים בתחזוקה חזויה כדי להפחית ביקורי תחזוקה לא מתוכננים. עבור מעליות KONE DX אנו גם מפצים את יתר הפליטות הנגרמות מפעילויות תחזוקה ישירה ועקיפה באמצעות תוכנית קיזוז פחמן מאומתת.

כיצד לבחור את ספק השירות הנכון עבורך?

אנו מאמינים שהמקום הטוב ביותר שממנו ראוי להתחיל בחיפוש אחר ספק שירות, הוא לחשוב ולהגדיר את הצרכים שלכם ושל הציוד, וכן גם את אלה של הבניין. בדף זה כללנו מספר דוגמאות של מה עשויים להיות צרכים אלה. כאן תוכלו גם לראות כיצד הפתרונות שלנו תומכים בצרכים שלכם.

  • אנו מכינים תוכנית שירות פרטנית לכול המותגים וסוגי הציוד המבוססת על מידע טכני ועל נתוני השימוש בציוד.

  • הבקרה השוטפת שלנו על הציוד הביאה אותנו להפחתה מתמשכת ומתמידה של התקלות בציוד של לקוחותינו.

  • צוות שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם 24/7/365 ויענה על פנייתכם בתוך 20 שניות, או פחות.

  • רכבי השירות שלנו מצוידים במלאי חלפים. חלפים אחרים אנו מקבלים בתוך 24 שעות, כך אנו מסוגלים לתקן את מרבית התקלות בביקור יחיד.

  • יש לפנות למוקד החירום שלנו בטלפון: *5303

  • טיפולים שוטפים שאנו מבצעים מביאים את הציוד לזמינות של גבוהה ביותר.

  • שירותי התחזוקה שלנו מצייתים לכול תקנות הבטיחות המקומיות ולכול הדרישות המשפטיות.

  • ההכשרה של הטכנאים שלנו כוללת היכרות של מותגי ציוד שונים ואנו מחזיקים מלאי חלפים גם של מותגים אחרים.

KONE Services / Elevator technician in a hallway conversing with a man with dog - KONE Maintenance.

רוצה לדבר עם מומחה?

השאירו פרטי יצירת קשר ונחזור אליכם בהקדם!